راهنمای بهترین Dns بازی اندورید 2022 | بهترین Dns کاهش Ping
وبلاگی از جنس محتوا
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 49
:: باردید دیروز : 100
:: بازدید هفته : 150
:: بازدید ماه : 149
:: بازدید سال : 418
:: بازدید کلی : 1320
راهنمای بهترین Dns بازی اندورید 2022 | بهترین Dns کاهش Ping

بهترین DNS چیست؟ بهترین dns برای پینگ چیست و از کجا باید آن را پیدا کنیم؟ این سوال سوالی است که ذهن اکثر افرادی که با سخت افزار کامپیوتر سر و کار دارند را به خود مشغول کرده است. در واقع DNS سیستم هایی هستند که در تمامی کامپیوترها و لپ تاپ های پیشرفته وجود دارند و کاربرد اصلی آنها مربوط به دسترسی به امکانات مختلف اینترنتی است. در ادامه با وبلاگ من و تو همراه باشید.

امروزه یافتن بهترین DNS برای کامپیوتر بسیار دشوار است و به همین دلیل قصد داریم بهترین DNS ممکن در بازار را به شما معرفی کنیم. لازم به ذکر است که قبل از معرفی بهترین dns شما را با ماهیت، مزایا و معایب dns آشنا می کنیم.

DNS چیست؟

همه ما می دانیم که رایانه ها و همه دستگاه های الکترونیکی پیشرفته برای اتصال به یکدیگر به آدرس IP نیاز دارند. به طور کلی می توان گفت که DNS در اینترنت همان نقش دفترچه تلفن در تلفن همراه را ایفا می کند. همان طور که اعداد را در دفترچه تلفن همراه خود یادداشت می کنید تا فراموش نکنید و در صورت نیاز از این اعداد استفاده کنید، DNS نیز وظیفه دارد آدرس های IP را ذخیره کرده و همیشه در دسترس شما قرار دهد. به یاد داشته باشید فراموش نکنید که همه این مراحل نیاز به اتصال به اینترنت پرسرعت دارند

DNS چگونه کار می کند؟

در مورد نحوه عملکرد DNS باید بگوییم که وقتی چیزی را در قسمت جستجوی رایانه خود جستجو می کنید تا به آن قسمت یا وب سایت های مرتبط با همان مورد ذکر شده در اینترنت برسید، DNS به شما کمک می کند تا بتوانید این آدرس ها را به IP خوانا تبدیل کنید. آدرس ها و آن را در دستگاه خود ذخیره کنید تا در صورت لزوم، بدون نیاز به تایپ چندباره همان عبارت، دوباره به آدرس مورد نظر برسید. تایپ

ذخیره آدرس های IP در هر صورت ممکن است توسط DNS انجام شود. این زمانی اتفاق می افتد که از ایمیل استفاده می کنید یا زمانی که در همان صفحه بازشو هستید.

چگونه DNS می تواند به شما کمک کند؟

تمامی سایت ها و وب هایی که امروزه فعالیت گسترده ای در اینترنت دارند تنها به یک آدرس IP محدود نمی شوند و دارای چندین آدرس IP هستند. این آدرس های IP کاملاً یکسان هستند و همه آنها به یک وب سایت خاص اشاره می کنند. بنابراین، DNS می تواند به کمک شما بیاید و تمام این آدرس ها را به یک آدرس IP ثابت تبدیل کند که می توان از آن برای دسترسی به صفحه وب مورد نظر استفاده کرد.

امروزه اکثر افراد به دنبال بهترین dns برای پینگ هستند تا بتوانند به راحتی به آدرس وب سایت های مورد نظر خود برسند و آن را ذخیره کنند.

مزایای استفاده از DNS چیست؟

سیستم های DNS مزایای زیادی دارند. اگر به دنبال یافتن یک سیستم DNS برای انجام جستجوهای مرتبط با بازی هستید، می توانید با توجه به مزایای زیر بهترین DNS را برای بازی انتخاب کنید. این مزایا عبارتند از:

1. تسهیل در استفاده از اینترنت

اولین و اصلی ترین مزیتی که سیستم dns می تواند برای کاربران به ارمغان بیاورد این است که استفاده از اینترنت را تسهیل می کند. این بدان معناست که با استفاده از سیستم های DNS می توانید بهترین اینترنت بازی آنلاین را تجربه کنید. البته یک سرویس خوب مانند بازی اینترنتی نیز روی سرعت بازی شما تاثیرگذار است که نباید از آن غافل شوید.

اگر به دنبال ایده های تازه برای طراحی اتاق بازی خود هستید، وبلاگ طراحی اتاق بازی را از دست ندهید.

2. پایداری DNS

مزیت دیگری که بهترین DNS برای ping  یا بازی باید داشته باشد، پایداری dns است. این سیستم ها به طور کلی بسیار پایدار هستند و زمانی که می خواهید به یک آدرس وب مراجعه کنید، به راحتی می توانند از اتلاف وقت شما جلوگیری کنند، اما گاهی اوقات مشاهده می شود که برخی از DNS ها نمی توانند پایداری آدرس های IP را حفظ کنند و ممکن است آنها را فراموش کنند. بنابراین اگر به دنبال یک dns خوب برای pubg هستید، باید به این مزیت و ویژگی dns توجه ویژه ای داشته باشید.

آیا از سرویس تلفن اینترنتی تکفون اطلاعی دارید؟ برای آشنایی با مزایای این سیستم کلیک کنید

3. افزایش طول عمر سخت افزار

یکی دیگر از مزایای سیستم های dns این است که می توانند نقش موثری در به روز رسانی سیستم های مختلف و پویا کامپیوتر و سخت افزار شما داشته باشند و طول عمر این سخت افزارها را افزایش دهند.

4. افزایش امنیت اینترنت

مزیت دیگری که این سیستم ها می توانند ارائه دهند این است که امنیت سیستم نت شما را افزایش می دهند. همانطور که همه می دانیم امروزه هکرها و سودجویان زیادی هستند که سعی می کنند سیستم های کامپیوتری شما را هک کرده و تمامی اطلاعات شما را از کامپیوتر شما به سرقت ببرند. این زمانی اتفاق می افتد که به شبکه های مجازی مختلف و سایت های مختلف متصل می شوید. حال وجود dns در اینجا امنیت اطلاعات مختلف شما را تضمین می کند.

 

منبع: makeuseof


تعداد بازدید از این مطلب: 120
موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : سهراب مجدی
تاریخ : یک شنبه 13 فروردين 1397
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
آخرین مقالات فوری و مهم مربوط به سیاست، ورزش، اقتصاد، سینما، قیمت ها و اخبار ویدئویی را در اینجا دنبال کنید.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید